Medarbejdergaver | Firmagaver

Gode medarbejdere fortjener en julegave, en trofast og pålidelig medarbejder bliver glad for en jubilæumsgave. Firmagaver og reklamegaver er nyttige, når du har store arrangementer, sponsporater eller andre events.

PLANLÆG I GOD TID

Det er altid en god idé at være hurtig ude med medarbejdergaverne - så er der bedre tid til at finde den helt rigtige og skal du bruge mange, er vi sikre på at de er på lager hos vores leverandørere.
Men fortvivl ikke, hvis du er kommet lidt sent i gang. Hos FNE er vi gode til at tænke i løsninger og vi arbejder altid på at finde et setup, som du bliver glad for.

GAVEN DER KAN BRUGES AF ALLE

Er du i tvivl om hvad du skal give dine medarbejdere (og er du med i gave-udvalget og I kan ikke blive enige?), så er New Wave Profiles gavekort  eller et gavebevis hos FNE altid en mulighed. Det er ikke muligt at ombytte disse beviser til kontanter.

Med et Joyful Giftcard vælger du et bestemt beløb dine medarbejdere må få for i julegave, de modtager en kode og kan vælge mellem flere forskellige julegaver online - alle til den samme pris. Giver du julegaver i forskellige prisniveauer, kan shoppen sagtens håndtere det. Julegaverne er et godt mix af kendte kvalitetsmærker - inden du bestemmer dig kan du se eksempler på hvilke produkter som kan være tilgængelige. Vær opmærksom på at udvalget skifter år til år.

Vi kan også sætte din helt egen gave-butik op i vores bestillingssystem. Her kan medarbejderne få et sortiment af gaver at vælge imellem.

Kunne det være noget for dig og din virksomhed, kontakt os på 65312303 for at høre nærmere.

Gaver fra NEW WAVE PROFILE

New Wave Profile spænder vidt fra Craft løbetøj til alverdens fantastiske gaver til hjemmet.

inspirationskataloget udkommer sidst på vinteren og hvert år i august udgives et stort julegavekatalog til inspiration. Er du interesseret i at modtage julegavekataloget, send os en mail.

Gaver fra FNE VÆRKTØJ

Er dine medarbejdere meget til DIY og andre handy-opgaver, kan vi naturligvis tilbyde gaver fra vores store værktøjsafdeling (kig dig rundt på webshoppen og bliv inspireret).

Hvert år pakker vi værktøjsgaver til medarbejdere i mange virksomheder med folk som elsker værktøj. Gaver til jubilæum eller andre anledninger kan også nemt findes blandt det enorme udvalg.

Gaver fra FNE OUTDOOR

Er dine medarbejdere vilde med outdoor-trenden? Så kan gaver fra outdoor-afdelingen være en god idé.

De store outdoor-mærker er altid populære julegaver, men modsat mange andre har de ikke nødvendigvis et stort lager af alting. Jo tidligere du er ude, jo bedre muligheder. Se mere på FNE-Outdoor.dk

FÅ LOGO PÅ FIRMAGAVERNE

Vi kan sætte logo på mangt og meget. Broderi, tryk, gravering - alt efter materialet. Vi har mange års erfaring og giver grundig vejledning. Særligt hvis det er give-aways er logo en rigtig god idé.

Kontakt os allerede i dag for at høre nærmere på 65312303