Arbejdsbeklædning - Personligt udstyr

Arbejdsbeklædning

FNE kan levere arbejdsbeklædning til mange arbejdsprofiler. Om du arbejder på vej, i et køkken eller er biolog.

Rigtig mange virksomheder slår på at de sælger billigt arbejdstøj. Hos FNE kan du godt få billigt arbejdstøj hvis du insisterer, men vi har altid foretrukket at lægge vægt på høj service og arbejdstøj af god kvalitet. De fleste bliver jo ret trætte af hvis arbejdstøjet går i stykker for hurtigt eller de får arbejdstøj som ikke lever op til deres krav og forventninger.

Du kan få både ensfarvet arbejdstøj og arbejdstøj i forskellige farvekombinationer. der findes også mange arebjdstøjs-kollektioner med stretch og andre der er produceret med genanvendt polyester (plastikflasker). Din tanke for miljøet og ønsket om den gode pasform, gør at det billige arbejdstøj helt automatisk ryger længere ned på listen.

Bæredygtighed er i dag en faktor også i arbejdstøj.

Mængden af arbejdstøj med genanvendte materialer er hastigt stigende og for mange mærker er det nærmest en hygiejnefaktor at de kan levere arbejdstøj, der signalerer bæredygtighed.

Men du skal jo huske, at når du køber kvalitet, er du med til at optimere resourserne, idet tøjet holder længere og bedre. Alene af den grund er din virksomhed mere bæredygtig end den virksomhed, der kun fokuserer på prisen og har et stort smid-ud/smid-væk forbrug.

Kvalitetsproducenter

Hos FNE kan vi levere rigtig mange forskellige typer arbejdstøj og kun en brøkdel er på webshoppen.

Vi sætter stor pris på vores samarbejde med Engel. der virkelig er dygtige og kvalitetsbevidste. En stor del - men ikke alt - af deres sortiment kan du finde online på vores webshop.

Andre producenter inkluderer fx Projob (New Wave), ID, Elka, Texet (fx Harvest&Frost), Clique mfl. Vi spænder bredt sortimentsmæssigt og kan dermed også løse opgaver for virksomheder, hvor en gruppe af medarbejdere har brug for meget slidstærkt arbejdstøj og en anden gruppe har brug for pænere skjorter og jakker til mere repræsentative formål.

Brug vores bestillingssystem

Har du et fast sortiment som dine medarbejdere skal kunne vælge imellem, kan du blive oprettet i vores bestillingssystem. Det kan sættes op med/uden point og med en fast bestiller eller adgang for alle. Systemet er yderst fleksibelt.

Kontakt os for at høre nærmere