Outlet hos FNE - restlager med få tilbage

OUTLET

OUTLETVARER - ALLE PRISER ER EX MOMS, AFGIFTER & LEVERING

• Der er kun få tilbage af hver størrelse. Ved nogle af varerne er der kun en enkelt. Vi tager derfor forbehold for udsolgte varer.
  • Lægger du i kurven og bestiller, får du besked med det samme vi gennemgår ordren.
  • Ringer du ind, kan vi også oplyse om den er på lager.
  • OBS: Alle priser på webshoppen er ex moms, afgifter og levering.

I vores outlet-kategori kan du finde alverdens forskellige varer.
OBS: Særligt ved handsker. Mængderabat ved flere stks.

HVORDAN KØBER DU SOM PRIVAT?

Er du privatkunde, så kom ind i butikken. Her på Outlet-kategorien kan du se priserne uden login som det eneste sted på webshoppen, men køb online kræver fortsat login.

HVORDAN KØBER DU UDEN LOGIN?

Du kan ikke købe på webshoppen uden login. Har du ikke login til vores webshop, kan du komme ind i butikken. Vores åbningstider finder du her (åbner i et nyt vindue).

Du kan også bede om login - læs mere her (åbner i et nyt vindue)

Hvad er der i vores outlet af arbejdstøj?

Vores outlet for arbejdstøj er en fantastisk mulighed for både private og virksomheder, der ønsker at spare penge på deres arbejdstøj uden at gå på kompromis med kvaliteten. Der er ofte tale om arbejdstøj fra kendte mærker til nedsatte priser, hvilket gør det til en attraktiv løsning for både håndværkere, lagerarbejdere og andre faggrupper, der har brug for slidstærkt og funktionelt arbejdstøj.

Ofte er arbejdstøjet i outletten udgået af produktion eller det lever ikke længere op til nogle særlige lovkrav. Det stiller naturligvis nogle begrænsninger ifht hvor man kan bruge det, men der er fortsat rigtig mange muligheder.

Det store udvalg af arbejdstøj i outlet butikker gør det nemt at finde det rette tøj til enhver arbejdssituation. Her kan man finde alt fra arbejdsbukser og t-shirts til sikkerhedssko og hjelme, og med de store rabatter, der ofte tilbydes, kan man få meget for pengene. Derudover er outlet butikkerne også et godt sted at finde tilbehør som handsker, huer og refleksveste, der kan være med til at øge sikkerheden på arbejdspladsen.

Udover det økonomiske aspekt er outlet arbejdstøj også en bæredygtig løsning, da det giver tøjet et nyt liv i stedet for at ende i skraldespanden. Ved at købe brugt arbejdstøj er man med til at reducere det totale affaldsproblem og skåne miljøet for unødvendig belastning.

Samlet set er outlet arbejdstøj en god investering for både private og virksomheder, der ønsker at spare penge på arbejdstøjet uden at gå på kompromis med kvaliteten. Med det store udvalg og de store rabatter er der gode muligheder for at finde det rette tøj til enhver arbejdssituation, samtidig med at man bidrager til en mere bæredygtig fremtid.